Databas Service

Welke ambitie heb jij de komende 12 maanden met het optimaliseren van jouw administratieve processen? Jouw ambitieniveau is leidend voor de service die wij verlenen. Voor drie ambitieniveau's leveren wij de service die daar bij past. Je kunt elk jaar van serviceniveau wisselen.

1-ster 2-sterren.svg 3-sterren.svg
  • Je wilt operationeel blijven, en krijgt:
  • Je wilt één keer per jaar processen optimaliseren, en krijgt alles van Service Basis, plus:
  • Je wilt continu processen optimaliseren, en krijgt alles van Service Standaard, plus:
  • Installatie van software update
  • Pro actief advies over verbeteringen door een business consultant
  • Elke zes weken een consultancy bezoek voor uitvoering van de adviezen en fine-tuning na afronding implementatie
  • Gratis TeamViewer support via de Databas Servicedesk (vast aantal verzoeken per jaar) 
  • Gratis onbeperkt support via de Databas Servicedesk (fair use)
  • Regelmatige samenwerking met jouw eigen consultant
  • Reactietijd Servicedesk uiterlijk volgende werkdag
  • Snellere reactietijd - uiterlijk 4 uur
  • Hoogste prioriteit bij de Servicedesk
  • 1 gratis deelnemer op de What's new training of gebruikersgroep op het kantoor van Databas
  • Totaal 2 gratis deelnemer op de What's new training of gebruikersgroep op het kantoor van Databas
  • Totaal 5 gratis deelnemers op de What's new training of gebruikersgroep op het kantoor van Databas
  • Aanvullende ondersteuning betaal je per uur of dagdeel
  • Aanvullende ondersteuning betaal je per kwartier of dagdeel
  • Extra mogelijkheid voor What's new trainingen op jouw locatie
  • Aanvullende ondersteuning binnen 10 werkdagen beschikbaar
  • Aanvullende ondersteuning binnen 5 werkdagen beschikbaar
  • Aanvullende ondersteuning binnen 2 werkdagen beschikbaar
   

Meest gekozen bij 
implementatie nieuwe software

Lees meer over Service Basis Lees meer over Service Standaard Lees meer over Service Uitgebreid