Databas Service

Jouw ambitieniveau is leidend voor ons.
Hoe ambitieus ben je met het optimaliseren van jouw administratieve processen?
Je kunt elk jaar van serviceniveau wisselen.

Service Basis

1-ster

Je wilt operationeel blijven, en krijgt:

  • Installatie van software update
  • Gratis TeamViewer support via de Databas Servicedesk (vast aantal verzoeken per jaar)
  • Reactietijd Servicedesk uiterlijk volgende werkdag
  • 1 gratis deelnemer op de What's new training of gebruikersgroep op het kantoor van Databas
  • Aanvullende ondersteuning betaal je per uur of dagdeel
  • Aanvullende ondersteuning binnen 10 werkdagen beschikbaar
Lees meer over
Service Basis

Service Standaard

2-sterren.svg

Je wilt één keer per jaar processen optimaliseren, en krijgt alles van Service Basis, plus:

  • Pro actief advies over verbeteringen door een business consultant
  • Gratis onbeperkt support via de Databas Servicedesk (fair use)
  • Snellere reactietijd - uiterlijk 4 uur
  • Totaal 2 gratis deelnemers op de What's new training of gebruikersgroep op het kantoor van Databas
  • Aanvullende ondersteuning betaal je per kwartier of dagdeel
  • Aanvullende ondersteuning binnen 5 werkdagen beschikbaar
Lees meer over
Service Standaard
Meest gekozen bij implementatie nieuwe software

Service Uitgebreid

3-sterren.svg

Je wilt continu processen optimaliseren, en krijgt alles van Service Standaard, plus:

  • Elke zes weken een consultancy bezoek voor uitvoering van de adviezen en fine-tuning na afronding implementatie
  • Regelmatige samenwerking met jouw eigen consultant
  • Hoogste prioriteit bij de Servicedesk
  • Totaal 5 gratis deelnemers op de What's new training of gebruikersgroep op het kantoor van Databas
  • Extra mogelijkheid voor What's new trainingen op jouw locatie
  • Aanvullende ondersteuning binnen 2 werkdagen beschikbaar
Lees meer over
Service Uitgebreid